Panaszkezelés

Panaszkezelés

 

Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy kérelmét, panaszát előadhatja szóban és telefonon, benyújthatja személyesen (ezen elérhetőségeinket lsd. a Panaszkezelési Tájékoztatóban), továbbá előterjesztheti e-mail formájában a panaszkezeles@tkkzrt.hu címen, valamint online formátumban az „Online panaszbejelentő nyomtatvány”-on ide kattintva.

Kérjük továbbá, hogy a gördülékenyebb együttműködés érdekében – megkeresésében – adja meg kapcsolattartási adatait, elérhetőségeit, valamint kifejezetten járuljon hozzá megadott adatainak Társaságunk általi kezeléséhez.

Panaszkezelési szabályzat honlapra Hatályba lépés: 2024.03.12

MNB által rendszeresített Panaszbejelentő nyomtatvány Hatályba lépés: 2024.03.12

TKK Zrt. által rendszeresített Jegyzőkönyv Panaszbejelentő Hatályba lépés: 2024.03.12

Meghatalmazás – minta (PDF) Hatályba lépés: 2024.03.12

Formanyomtatvány MNB-hez intézett fogyasztói kérelem Hatályba lépés: 2024.03.12

Formanyomtatvány PBT Általános fogyasztói kérelem Hatályba lépés: 2024.03.12

 

Archív dokumentumok itt érhetők el.

Hasznos tudnivalók

Adatvédelem
Adatvédelem
Fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem
Panaszkezelés
Panaszkezelés
Közzététel
Közzétételek
Kapcsolat
Kapcsolat
GYIK
GYIK