Panaszkezelés
Panaszkezelés
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy kérelmét, panaszát előadhatja szóban és telefonon, benyújthatja személyesen (ezen elérhetőségeinket lsd. a Panaszkezelési Tájékoztatóban), továbbá előterjesztheti e-mail formájában a panaszkezeles@tkkzrt.hu címen, valamint online formátumban az „Online panaszbejelentő nyomtatvány”-on ide kattintva.
Kérjük továbbá, hogy a gördülékenyebb együttműködés érdekében – megkeresésében – adja meg kapcsolattartási adatait, elérhetőségeit, valamint kifejezetten járuljon hozzá megadott adatainak Társaságunk általi kezeléséhez.
Panaszkezelési szabályzat honlapra Hatályba lépés: 2024.03.12
MNB által rendszeresített Panaszbejelentő nyomtatvány Hatályba lépés: 2024.03.12
TKK Zrt. által rendszeresített Jegyzőkönyv Panaszbejelentő Hatályba lépés: 2024.03.12
Meghatalmazás – minta (PDF) Hatályba lépés: 2024.03.12
Formanyomtatvány MNB-hez intézett fogyasztói kérelem Hatályba lépés: 2024.03.12
Formanyomtatvány PBT Általános fogyasztói kérelem Hatályba lépés: 2024.03.12