Ügyfélszolgálat

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy Társaságunk többféle kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosít Ügyfelei számára.

Az alábbi kapcsolatfelvételi lehetőségeink közül válassza az Önnek leginkább megfelelőt!

 

Személyesen

Társaságunk Központi Ügyfélszolgálatán személyes ügyfélfogadásra lehetőséget biztosítunk, az alábbiak szerinti nyitvatartási időben:
Központi Ügyfélszolgálat: 1117 Budapest, Infopark sétány 3. B. ép. 3. em.

Nyitvatartási idő munkanapokon:

  • Hétfőtől csütörtökig (Szerda kivételével): 8:00 és 16:00 óra között
  • Szerdán: 8:00 és 18:00 óra között (16:00 után előzetes egyeztetés szerint)
  • Pénteken: 8:00 és 13:00 óra között

Időpontfoglalás

Az esetleges várakozás és a teljeskörű kiszolgálás érdekében – lehetőség szerint – személyes egyeztetési szándékát, ideértve a hosszított nyitvatartási időben történő személyes egyeztetési szándékát is, előre szíveskedjen jelezni.

Az előzetes időpont-egyeztetésre az alábbi telefonszámainkon és az E-mail kapcsolati pont (https://tkkzrt.hu/e-mail-kapcsolati-pont) alkalmazásával van lehetősége.

Telefonon

Központi Ügyfélszolgálatunk telefonszámain munkatársaink közvetlenül fogadják hívását:
+36-1/329-7861
+36-1/329-0621
+36-1/773-3285
+36-1/700-1710 (FAX)

Elektronikusan

Amennyiben szolgáltatásunkkal kapcsolatosan általános észrevétele, kérdése vagy panasza van, írjon nekünk:

Ügyfélszolgálat e-mail: tkkzrt@tkkzrt.hu

Panaszkezelés: panaszkezeles@tkkzrt.hu

Panaszbejelentés telefonon

Amennyiben szolgáltatásunkkal kapcsolatosan telefonon kíván észrevételt, panaszt tenni, azt a fenti telefonszámok bármelyikén teheti meg, az alábbiak szerinti időben:

  • Minden munkanapon: 8:00 és 16:00 óra között
  • Szerdánként: 8:00 és 20:00 óra között

A panaszbenyújtás további lehetőségeivel (szóbeli vagy írásbeli panasz) kapcsolatos részletes információkat a honlapunkon elérhető Panaszkezelési Tájékoztatóban talál (https://tkkzrt.hu/panaszkezeles/).

A gyorsabb és a teljes körű ügyintézés érdekében kérjük, szíveskedjék a kapcsolatfelvételkor megadni a leveleinken feltüntetett TKK hivatkozási számot vagy az ügyazonosító számot.

 

 

Hasznos tudnivalók

Adatvédelem
Adatvédelem
Fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem
Panaszkezelés
Panaszkezelés
Közzététel
Közzétételek
Kapcsolat
Kapcsolat
GYIK
GYIK